ВІД РОЗРОБКИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ

Головна : : Розробки : : Електродвигуни : : Двигуни асинхронні типів 2АИМТ90, 2АИМТ100, 2АИМТ112 и 2АИМТ132

Двигуни асинхронні типів 2АИМТ90, 2АИМТ100, 2АИМТ112 и 2АИМТ132

Двигуни 2АИМТ асинхронні вибухозахищені з гальмами призначені для роботи на підйомно-транспортних механізмах у вибухонебезпечних виробництвах хімічної, газової, нафтопереробної та інших суміжних галузях промисловості в районах з помірним (виконання У) і тропічним (виконання Т) кліматом за ДСТ 15150 категорій розміщення 2 і 5.

Двигуни асинхронні типів 2АИМТ90, 2АИМТ100
Рисунок 1 — Двигуни асинхронні типів 2АИМТ90, 2АИМТ100

Двигуни асинхронні типів 2АИМТ112, 2АИМТ132
Рисунок 2 — Двигуни асинхронні типів 2АИМТ112, 2АИМТ132

Виконання двигуна за рівнем і видом вибухозахисту зазначено на табличці маркування вибухозахисту, прикріпленої до станини електродвигуна.

Двигуни, відповідно до маркування вибухозахисту, можуть застосовуватися у вибухонебезпечних зонах приміщень і зовнішніх установок (відповідно до глави 4 «Правил пристрою електроустановок «Електроустаткування спеціальних установок»).

Технічні характеристики

Типорозміри та номінальні значення основних параметрів при номінальному навантаженні, номінальному режимі роботи S4 за ДСТ 183, тривалості включення (ПВ), рівної 25 % і коефіцієнті інерції (FT), рівному 2,5, повинні відповідати зазначеним у таблиці.

Установочно-приєднувальні розміри повинні відповідати ДСТ 18709 і ДСТ 12080, шпонки – ДСТ 23360.

Конструктивне виконання двигунів по способу монтажу повинне відповідати 1М1001,1М2001 і 1М3001 за ДСТ 2479.

Двигуни по впливу на них механічних факторів відповідають групі МЗ за ДСТ 17516.1. Ступінь захисту двигуна від впливу на них навколишнього середовища відповідає ЕР54 за ДСТ 17494.

Пристрій і робота

Двигун складається із двох складальних одиниць:

Двигун складається зі статора, ротора, коробки висновків, підшипникових щитів, підшипників.

Статор складається із чавунної станини, сердечника статора та обмотки. Сердечник статора набраний з аркушів електротехнічної сталі. Ізоляція обмотки статора – не нижче класу нагрівостійкості В.

Ротор складається з вала та напресованого на нього сердечника, зібраного з аркушів електротехнічної сталі. Короткозамкнена обмотка ротора виконана литою з алюмінію у вигляді замкнутої білячої клітки.

У двигунах установлені закриті шарикопідшипники ТУ 37006.128-84.

Мастило в підшипники закладено на весь термін служби підшипників Захист від проникнення: змащення усередину електродвигуна здійснюється ущільненнями підшипників. Захист від проникнення пилу в підшипникові вузли здійснюється вибухозахисним зазором між щитом і валом, заповненим змащенням.

Для зменшення шуму та вібрації в підшипникових з'єднаннях застосовуються хвилясті пружини.

Коробки висновків двигунів мають три прохідних затиски з набором гайок і шайб для приєднання жил силового кабелю або проводів і кабельне уведення.

Кріплення коробки висновків до двигуна дозволяє повертати її щодо станини двигуна на кут кратний 90°.

Прибудоване дискове електромагнітне гальмо складається з корпуса, двох кабельних уведень, зубчастої втулки, рухливих гальмових дисків нерухомого диска між ними у двигунах 2АИМТ132,132 та електромагнітної системи, що включає в себе електромагніт і якір.

Уведення живильного кабелю або проводів у гальмо здійснюється через кабельне уведення, розташоване на корпусі гальма.

Харчування двигуна та гальма здійснюється роздільно від одного апарата керування, при цьому схема керування повинна забезпечувати одночасне включення та відключення двигуна і гальма.

Напруга на двигуни 2АИМТ90 і 2АИМТ100 може подаватися на гальмо та через друге уведення гальма виводиться на вступний пристрій двигуна.

Забезпечення вибухозахищеності двигуна

Вибухозахищеність двигунів досягається за рахунок укладених електричних частин у вибухонепроникні оболонки, які витримують тиск вибуху та разом з електричними засобами захисту виключають передачу вибуху в навколишнє вибухонебезпечне середовище.
Вибухонепроникність оболонок забезпечується застосуванням щілинного вибухозахисту.
Вибухонепроникність уведення кабелів і проводів досягається шляхом ущільнення їх еластичними гумовими кільцями.

Температура зовнішніх поверхонь оболонок двигунів при номінальному режимі роботи не повинна перевищувати припустиму за ДСТ 22782.0 для температурного класа Т4 – 135 °С і 100 °С для температурного класу Т5.

Всі болти та гайки, які кріплять деталі із вибухозахисними поверхнями, а також струмоведучі та заземлюючі затиски забезпечені від самовідгвинчування застосуванням пружинних шайб.
Доступ до зовнішніх кріпильних болтів можливий тільки за допомогою торцевої ключа.

На кришках, які знімають часто, коробки висновків і гальмі є попереджуючий напис «Открывать, отключив от сети».

Поверхні, утворюючі вибухозахисні з'єднання для запобігання від корозії, покриті змащенням Литол 24 ДСТ 21150. Шорсткість поверхонь, що забезпечують вибухозахист, припустимі на поверхнях ризики та інші дефекти – за ДСТ 22782.6

Між струмоведучими частинами та заземлюючими елементами оболонок передбачені відповідні відстані витоку й електричні зазори.

Двигун повинен бути заземлений за допомогою як внутрішніх, так і зовнішніх заземлюючих затисків.

У процесі виготовлення деталі оболонки двигунів піддаються гідравлічним випробуванням тиском lMПа протягом 10 с не менш відповідно до вимог ДСТ 22782.6.

Габаритні, настановні та приєднувальні розміри і маса двигунів. Монтажне виконання IM 1001
Рисунок 3 — Габаритні, настановні та приєднувальні розміри і маса двигунів.
Монтажне виконання IM 1001

Габаритні, настановні та приєднувальні розміри і маса двигунів. Монтажне виконання IM 2001
Рисунок 4 — Габаритні, настановні та приєднувальні розміри і маса двигунів.
Монтажне виконання IM 2001

Габаритні, настановні та приєднувальні розміри і маса двигунів. Монтажне виконання IM 3001
Рисунок 5 — Габаритні, настановні та приєднувальні розміри і маса двигунів.
Монтажне виконання IM 3001

Двигуни виробляються для роботи в мережі із частотою 50 Гц (синхронна частота обертання 1000 об.хв.) і 60 Гц (синхронна частота обертання 1200 об.хв.)

Типорозміри та номінальні значення основних параметрів двигунів
Типорозмір Номінальна
потужність,
кВт
Припустиме
число
включень
у годину
ККД,
%
Cos
φ
Ковзання,
%
Iпуск
/Iном
Мпуск
ном
Мmin
ном
Мmax
ном
МТУ,
Н·м
Момент
інерції,
кг·м2
2АИМТ90 1,5 300 77 0,73 7 4,4 2,3 1,5 2,5 26 0,0118
2АИМТ100 2,2 160 82 0,74 4,5 5,2 2 1,4 2,5 36 0,0214
2ІИМТ112МА 3 140 80,5 0,79 5,5 5,1 2 1,5 3 50 0,0376
2АИМТ90МВ 4 130 84 0,79 4,6 5,2 2,1 1,6 3,3 66 0,0450
2АИМТ132S 5,5 90 87 0,81 4 6,5 2,3 1,5 2,9 90 0,095
2АИМТ132М 7,5 80 88 0,82 4 6,5 2,5 1,5 3,1 132 0,113
Головна : : Розробки : : Електродвигуни : : Двигуни асинхронні типів 2АИМТ90, 2АИМТ100, 2АИМТ112 и 2АИМТ132
Україна, м. Донецьк,
вул. 50-й Гвардійської дивізії, 17
тел.: +380 62 382-93-53
Рейтинг@Mail.ru Інформаційно-розважальний портал КомерСайт .Рейтинг сайтів регіону Украинский портАл Украина-Сегодня: Каталог сайтов Яндекс цитирования Украина онлайн Rambler Top100 Rambler's Top100 Б И З Н Е С - И Н Ф О Р М -  Каталог фирм, организаций, товаров и услуг Украины Valid XHTML 1.1